گاتیو و آنچه که باید بدانید!

گاتیو

در این مقاله قصد داریم برند گاتیو و محصولات این برند رو به طور کامل معرفی کنیم. همچنین بررسی کنیم که این کرم ها برای چه مواردی مفید است، و بررسی کنیم فروشنده‌های معتبر چه کسانی هستند. آیا خرید کرم گاتیو در داوخانه امکان پذیر است ؟ پس تا آخر همراه ما باشید. 

محصولات گاتیو در یک نگاه

1%-
اورجینال
2%-
اورجینال
2%-
اورجینال
2%-
اورجینال

معرفی محصولات گاتیو

اول از همه بریم سراغ محصولات گاتیو و توضیح کوتاهی درمورد کرم‌ها و سرم بدیم. زیر توضیحات هر محصول دکمه ای قرار داره که شما با ضربه روی دکمه میتونید صفحه محصول و قیمت هر کدام رو ببینید.

سرم لیفتینگ گاتیو

سرم لیفتینگ صورت گاتیو به خاطر تاثیر فوق العاده ای که روی چین و چروک ها دارد و باعث کشیدگی قابل توجه پوست میشود، زمانی که خانم ها حس کنند به خاطر بالا رفتن سن، استعمال دخانیات، چاق و لاغر شدن مکرر و غیره دچار افتادگی پوست شده اند، به سراغ این سرم می روند.

خاصیت لیفتینگ سرم مورد نظر، به خاطر وجود ماده ای به نام هیالورونیک اسید می باشد. این ماده یک ترکیب شیمیایی آلی و یک هیدروکربن می باشد که به صورت طبیعی در ماتریکس خارجی سلول ها و بافت های بدن تولید می شود.

مشاهده جزئیات کامل سرم لیفیتنگ

کرم روشن کننده بدن گاتیو

یکی از کرم‌های خوب و پر فروشی که برند گاتیو (GATIEAU) به بازار عرضه کرده است، کرم روشن کننده بدن گاتیو نام دارد. این کرم زمانی که از سیاهی پوست ناشی از موزدایی، افزایش سن، آفتاب‌ سوختگی و غیره رنج می برید، می تواند گزینه بسیار خوبی محسوب شود.

کرم سفید کننده پوست گاتیو علاوه بر اینکه به روشن شدن رنگدانه های پوست کمک می کند، رطوبت پوست را افزایش می دهد و باعث تقویت و تسکین آن خواهد شد. بسته‌بندی این کرم یک بسته بندی تیوپی است که حاوی ۱۵۰ میلی لیتر کرم سفید کننده می باشد.

مشاهده جزئیات کامل کرم روشن کننده بدن

کرم ضد چین و چروک گاتیو

برند لوازم آرایشی و بهداشتی گاتیو (GATIEAU) محصولات متنوعی به بازار عرضه می کند که کرم ضد چین و چروک گاتیو هم جزئی از آن ها است. محصولات این برند به خصوص کرم ضد چین و چروکه در میان خانم هایی که پا به سن گذاشته‌اند طرفدلان زیادی دارد. البته ناگفته نماند که خانمهای جوان هم برای جلوگیری از بروز چین و چروک، طرفدار این کرم عالي شده اند.

مشاهده جزئیات کامل کرم ضد چین و چروک

کرم ترمیم کننده گاتیو

ترمیم کردن پوست کار ساده ای نیست. به خاطر همین مواد قوی و اثر بخشی در ساختار کرم ترمیم کننده گاتیو استفاده شده است. کرم‌ ترمیم‌ کننده گاتیو و با ترکیبات فوق العاده ای که دارد اپیدرمال پوست شکننده حساس را ترمیم می‌بخشد و تقویت کننده لایه های هیدرولیپید های پوست به حساب می آید.
این کرم ترمیم کننده به خاطر اثربخشی فوق العاده ای که دارد توجه درصد زیادی از خانم ها را به خود جلب کرده است.

مشاهده جزئیات کامل کرم ترمیم کننده

کرم دور چشم گاتیو

کرم دور چشم گاتیو (GATIEAU)، یکی از محصولات محبوب تولیدی این برند آرایشی است که میان خانم ها بسیار طرفدار داشته است. این کرم در بسته بندی های تیوپی ۲۰ میلی لیتری به بازار عرضه می شود که فواید استفاده فراوانی دارد.
کرم دور چشم گاتیو، به دلیل کیفیت خوب و اثر بخشی بی نظیری که دارد، در میان خانم ها با رده سنین مختلف بسیار محبوب شده است و این به خاطر ماده اصلی سازنده کرم چشم این برند می باشد.

مشاهده جزئیات کامل کرم دور چشم گاتیو

معرفی برند گاتیو

 برسیم به معرفی کلی برند گاتیو : 

خیلی‌ها این روزها از کرم گاتیو و یا سرم گاتیو تو شبکه های مجازی مثل اینستاگرام صحبت میکنند. اما واقعا این گاتیو چیه که این همه درموردش شنیده میشه؟

خب ما اینجا اومدیم همین رو به شما به طور کامل توضیح بدیم.

کرم و محصولات ساخت کجاست؟

اولین سوالی که ذهن همه افرادی که چه به دنبال خرید این کرم هستند و چه از این کرم استفاده میکنند اینه که این برند ساخت کجاست؟

در پاسخ به این سوال باید بگم که برند گاتیو به طور کامل ساخت ایران هستش و اینکه میگن گاتیو سوئیسی، سوئدی، آلمانی و… هر کشور دیگه، مطمئن باشید که مقدمه ای برای فروش این محصول با قیمت بالاتر رو در ذهن شما پی ریزی میکنند. و با برچسب تقلبی و فیک بودن محصول سایت‌های فروشگاهی معتبر قصد جلب نظر شما برای خرید رو دارند.

اما نا گفته نماند که فرمولاسیون ساخت مواد محصولات گاتیو تحت لیسانس ایتالیاست. به این معنی که این برند کیفیت بسیار بالایی داره و شما با پرداخت هزینه به ریال از یک محصول درجه یک و با کیفیت اروپایی بهرمند میشد.

کارخانه گاتیو کجاست ؟

شرکت کارن لیان با همکاری شرکت بیز در منطقه اقتصادی ویژه پیام واقع در 40 کیلومتری کرج، کارخانه ساخت و بسته بندی محصولات برند گاتیو رو تاسیس کرده‌اند.

شرکت کارن لیان با دریافت تمامی مجوزهای لازم، چه در داخل کشور از وزارت بهداشت و چه در عرصه جهانی با دریافت گواهینامه‌های معتبر، و بهره‌گیری از بروزترین تکنولوژی حال حاضر دنیا اقدام به ساخت محصولات گاتیو نموده است.

 

محصولات گاتیو را از کجا بخریم ؟

خب تا اینجا متوجه شدید که گاتیو در کجا و توسط چه شرکت ساخته میشه. حالا برسیم به اینکه با این توضیحاتی که دادیم محصولات رو از کجا تهیه کنیم؟ تا هم گرون قیمت نباشه و هم محصول سالمی به دستمون برسونن.

جواب کاملا مشخصه چون شرکت بیز یا همان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین انحصار فروش محصولات گاتیو در ایران را داره، تنها راه خرید این محصولات از شرکت بیز امکان پذیره. اما خرید از شرکت بیز برای عموم آزاد نیست و فقط بازاریابان این شرکت که کد تجاری معتبری دارند دسترسی به خرید محصولات رو دارند.

خب کم کم داریم به موارد حساسی میرسیم. همین مسئله هستش، افرادی که کد تجاری رو دریافت کردند، جدا از مبلغ پورسانت به ازای فروش محصول که توسط شرکت بیز هرماه به حسابشون واریز میشه، اقدام به گرون فروشی محصول میکنن تا سود در سود بشه . البته که این کار اصلا منصافانه نیست.

 

فروش کرم‌های گاتیو در داروخانه‌ها

تنها را فروش کرم‌های گاتیو در ایران توسط سیستم بازاریابی شبکه مولتی لول انجام میشود. شما نمی‌توانید این محصولات را به صورت دائم از فروشگاه های حضوری مانند داروخانه‌ها و لوازم آرایشی‌ها تهیه کنید.

 

خرید بی واسطه

اما ما این مشکل گرون فروشی که در بخش بالا توضیح دادیم رو حل کردیم. حالا میگی چطور؟ بریم تا بگیم

 تریبا با همکاری شرکت بیز اقدام به فروش مستقیم محصولات برند گاتیو نموده، به طوری که وقتی شما در فروشگاه اینترنتی تریبا اقدام به ثبت سفارش و تکمیل فرم مشخصات می‌کنید. به صورت خودکار محصول ثیت شده شما از سایت تریبا در پلتفرم اصلی شرکت بیز با مشخصات و آدرس و کد پستی شما ثبت میشه.

به این معنی اینکه شما به صورت مستقیم محصول مورد نظر خودتون رو از بیز دریافت می‌کنید. محصول به همراه فاکتور و بسته بندی شرکت بیز درب منزل شما تحویل داده میشه.

 

چه فروشنده یا فروشگاهی معتبره ؟

نهاد های نظارتی و قوه قضاییه برای امن شدن فضای کسب و کار مجازی و حفظ حریم مشتری اقدام به راه اندازی سامانه نماد اعتماد الکترونیکی و ساماندهی کسب و کارهای مجازی نموده. خوشبختانه تریبا موفق به کسب هر دو مجوز شده و شما در هر صفحه ای از سایت میتونید در پایین صفحه این دو نماد رو مشاهده کنید.


نتیجه گیری

در هنگام خرید های اینترنتی از صحت کلام وصداقت فروشنده مطمئن شوید. آگاهانه تصمیم بگیرید. گوگل بزرگترین و معتبر ترین مرجع تحقیق درمورد هرچیزیست.پس با تحقیق و اطلاعات کامل خرید کنید تا خدایی نکرده تحت تاثیر چرب زبونی فروشنده های بی‌انصاف قرار نگیرید.

One thought on “همه چیز درباره محصولات گاتیو

  1. سیمین میگوید:

    سلام من واقعا از کرم روشن کننده ولیفت کاتیو رضایت دارم عالیه برام مهم نیست ساخت کجاست کیفیت مهمه

  2. ساحل میگوید:

    فقط اگر به سایتش سری بزنیم، از ظواهر سایتش پیداست ساخت ایرانه.
    هیچ برند معتبر خارجی، مدلی که تبلیغ کرم می کنه، کرم پودر تابلو، رژگونه و رژلب قرمز نمی زنه D:

    • مدیریت تریبا میگوید:

      سلام دوست عزیز، قطعا محصولات گاتیو ساخت ایران هستش، و توسط شرکت کارن لیان تولید میشه. اما متریال محصولات این برند تحت لیسانس ایتالیاست و ترکیبات به نحوی هستش که کاملا با پوست مردم ایران سازگاری داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
مشاوره تلفنی پوست صورت و بدن
مشاور تلفنی چاقی و لیفت صورت
مشاور تلفنی مو و ریش
پشتیبانی سفارشات پیامک
پشتیبانی سفارشات واتساپ
پیگیری سفارشات آنلاین