پودر جوانه گندم چیست و چگونه برای چاقی و یا لاغری صورت مفید است؟

در مقاله میخوانیم:

 

 

 

پودر جوانه گندم چیست؟

پودر جوانه گندم چیست؟

پودر جوانه گندم، قسمتی از گیاه گندم است که از آن گیاه گندم قرار است رشد کند. جوانه گندم قرار است به یک گیاه کامل تبدیل شود به همین علت برای رشد سرشار از موادی است که ارزش غذایی بالایی دارد. ویتامین و مواد مغذی موجود در جوانه گندم از جمله ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B6، ویتامین B12، ویتامین E، اسید فولیک، کلسیم، فسفر، روی، ید، سلنیوم، منیزیوم می‌باشد.

علاوه بر آنچه که در بالا اشاره کردیم پودر جوانه گندم این ماده پرخاصیت، حاوی کربوهیدرات‌ها، اسیدهای چرب ضروری بدن و فیبر است. همچنین 28% آن را پروتوئین تشکیل می‌دهد، که این مقدار از پروتوئین گوشت نیز بیشتر است.

تمامی موارد گفته شده از جمله نیاز های اساسی بدن هستند، که با مصرف پودر جوانه گندم به راحتی میتوان نیاز بدن به آن‌ها را تامین نمود.

 

 

 

خواص جوانه گندم

خواص پودر جوانه گندم

پودر حوانه گندم سرشار از ویتامین B است. وجود ویتامین B میتواند به سلامت قلب و عروق کمک شایانی کند. در نتیجه میتوان گفت این پودر شگفت انگیز برای قلب و عروق بسیار مفید است.

وجود فیبر در این پودر باعث کنترل میزان قند خون، کاهش کلسترول‌های مضر میشود. همچنین فیبر باعث پاکساری روده و هضم بهتر خواهد شد.

جوانه گندم سرشار از اسیدهای چرب سالم است. این مورد با خاصیت کاهش کلسترول و ضد التهابی خودش قادر به تقویت سیستم عصبی بدن میشود. همچنین موجب کاهش استرس در افراد میشود و میتوان از آن به عنوان یک آرامش‌بخش یاد کرد.

بدن ما برای اداره واکنش های شیمیایی خود و ترمیم کنندگی نیاز به مواد مغذی از جمله منیزیم، کلسیم، آهن، روی و… دارد؛ که با استفاده از پودر جوانه گندم به راحتی میتوانید تمام این نیازمندی‌های بدن را تامین کنید.

پودر جوانه گندم سرشار از ویتامین E است. این ویتامین باعث افزایش قوای ایمنی بدن می‌گردد. گلوکز در افرادی که از این پودر استفاده می‌کنند با وجود ویتامین E به راحتی کنترل می‌شود. همچنین پودر جوانه گندم موجب پاکسازی کبد شده و سموم را در بدن دفع می‌کند.

 

 

 

پودر جوانه گندم برای چاقی صورت یا برای لاغری صورت ؟

ابن پودر خاصیتی دوگانه دارد. شما هم میتوانید برای چاقی استفاده کنید و هم برای لاغری. فرق در تاثیر گذاری آن فقط در نحوه مصرف آن است. در ادامه نحوه مصرف برای هر دو کارایی را بررسی می‌کنیم.

پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

 

 

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت چگونه است؟

پودر جوانه گندم با داشتن مقدار کالری بالا موجب افزایش سریع وزن می‌شود. باتوجه به خواص ویتامین‌های E و B که موجب زیبایی و سلامت پوست و همچنین آبرسانی و افزایش آب میان بافتی شده، در نتیجه باعث چاقی صورت میگردد. پروتوئین جوانه گندم باعث افزایش حجم ماهیچه‌های صورت می‌گردد. ویتامین E، جوانساز بسیار قوی پوست است. به همین جهت مصرف این ماده چه به صورت خوراکی و چه به صورت ماسک باعث رفع چین و چروک و کشش پوست شده، و این عوامل باعث چاقی صورت میشود.

طریقه مصرف :

برای اینکه پودر جوانه گندم موجب چاقی صورت گردد، میبایست 10 دقیقه پس از مصرف غذا، پودر را با استفاده از عسل و یا شیر میل کنید.

 

 

مصرف پودر جوانه گندم برای لاغری صورت چگونه است؟

این ماده به علت ارزش غذایی بالا و داشتن کالری به راحتی میتواند جلو اشتها کاذب را بگیرد. تمامی ویتامین ها و چربی های سالم یک وعده ی غذایی کامل در پودر جوانه گندم موجود است. بنابر این اگر از جوانه گندم برای لاغری استفاده میکنید سعی کنید غذای کمتری میل کنید.

طریقه مصرف :

اساس عملکرد پودر جوانه گندم برای چاقی صورت است. اما اگر شما صورتی چاق دارید و قصد لاغر نمودن آن را دارید، بایستی 10 دقیقه قبل از غذا از پودر جوانه گندم استفاده کنید.

 

 

 

قیمت پودر جوانه گندم؟

شرکت های مختلفی وجود دارد که پودر جوانه گندم را عرضه می‌کنند. اکثر این شرکت ها دقیقا پودر جوانه گندم فله را بسته بندی نموده و به عنوان شرکتی به فروش میرسانند. شما اگر به دنبال یک پودر مناسب و تاثیر گذار هستید پیشنهاد میشود از پودر جوانه گندم بیز استفاده نماید. قیمت پودر جوانه گندم شرکت بیز به ازای 25 ساشه 15 گرمی 83,500 تومان میباشد.

One thought on “پودر جوانه گندم برای چاقی صورت یا لاغری ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
مشاوره تلفنی پوست صورت و بدن
مشاور تلفنی چاقی و لیفت صورت
مشاور تلفنی مو و ریش
پشتیبانی سفارشات پیامک
پشتیبانی سفارشات واتساپ
پیگیری سفارشات آنلاین