پاسخ به سوالات پرتکرار

 

ضمانت کالا در تریبا

ضمانت تاریخ انقضا چیست؟

فروشگاه اینترنتی تریبا نمایندگی رسمی فروش محصولات شرکت بازاریابان ایرانیان زمین یا همان بیز است و تمامی محصولات بدون واسطه مستقیم از تولید کننده ها کارخانجات طرف قرارداد و انبار مرکزی شرکت بیز ارسال میشود. به این ترتیب اصالت کالا قیمت نمایندگی و تاریخ انقضای درست مسعود با اطمینان توسط تیبا تضمین می شود.

ضمانت 7 روزه بازگشت وجه

پس از دریافت بسته سفارش خود در صورتی که ایراد و مشکلی در محصولات وجود داشته باشد شما می توانید ظرف ۷ روز از طریق های مختلف از جمله واتساپ تیکت پشتیبانی و شماره تماس مورد را برای پیگیری گزارش نمایید و در صورت تایید گزارش شما مبلغ خرید بازگشت داده خواهد شد.

چگونه ضمانت تطابق کالا دریافتی با کالای فروشگاه انجام میشود؟

برای هر یک از کالاها در سایت اطلاعاتی از قبیل نام عکس و ویژگی ها عنوان شده است ما تضمین می‌کنیم که کالایی که به دست شما می رسد از همه نظر دقیقاً همان کالایی است که در سایت مشاهده انتخاب کردید. این یعنی تضمین تطابق کالا با سایت. اگر غیر از این باشد کالا از راه پس گرفته می‌شود و همه هزینه ها اعم از هزینه کالا هزینه ارسال و هزینه بازپس فرستادن آن به شما برگردانده می شود.

آیا برای استفاده از خدمات ضمانت برگشت وجه، باید مبلغ اضافه ای پرداخت کنم؟

خیر، برای برخورداری از خدمات این ضمانت هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود و تمامی خریدهای انجام شده در تریبا، به صورت رایگان مشمول این خدمات هستند.

ضمانت اصالت کالا چگونه است؟

این روزها یکی از مواردی که بسیار مورد توجه است اصل بودن کالا میباشد. تریبا به شما این اطمینان را میدهد که تمامی کالاهای موجود در فروشگاه با ضمانت اصالت و کد UID معتبر وزارت بهداشت و یا شماره پروانه بهداشتی و نشان استاندارد عرضه میشود. در غیر این صورت عین مبلغ سفارش شما بازگشت داده خواهد شد.

 

پرداخت امن

شرایط پرداخت امن چیست؟

تمامی پرداخت های شما در تریبا زیر نظر اداره امور مالیاتی و سازمان نماد اعتماد الکترونیک انجام میشود. لذا تریبا تمام موارد امنیتی را درباره حفظ اطلاعات پرداخت شما عزیزان تمام و کمال رعایت نموده . از این حیث جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

نحوه پرداخت چگونه است؟

برای خرید از تریبا ، پرداخت تنها به صورت اینترنتی از طریق درگاه های معتبر آیدی پی ، زرین پال و pay.ir امکان پذیر است.

چه پرداخت های مورد تایید اداره کل اصناف و سازمان کسب و کار های مجازی میباشد؟

پرداخت هایی مورد تایید است که از طریق سایت شاپرک انجام شود. در لیست زیر برخی از آدرس های معتبر سایت شاپرک جهت پرداخت را مشاهده میکنید، توجه داشته باشید درگاه های پرداختی معتبر است که در صفجه پرداخت آدرس مرورگر شما مطابق با الگو های زیر باشد:

ردیف      

نام شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت    

درگاه شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت     
۱ آسان پرداخت پرشین https://asan.shaparak.ir
۲ به پرداخت ملت https://bpm.shaparak.ir
۳ تجارت الکترونیک پارسیان https://pec.shaparak.ir
۴ تجارت الکترونیک پارسیان https://pecco.shaparak.ir
۵ پرداخت الکترونیک سامان https://sep.shaparak.ir
۶ پرداخت الکترونیک پاسارگاد https://pep.shaparak.ir
۷ پرداخت نوین آرین https://pna.shaparak.ir
۸ پرداخت الکترونیک سداد https://sadad.shaparak.ir
۹ کارت اعتباری ایران کیش https://ikc.shaparak.ir
۱۰ فن آوا کارت https://fanava.shaparak.ir
۱۱ مبنا کارت آریا https://mabna.shaparak.ir
۱۲ الکترونیک کارت دماوند https://ecd.shaparak.ir
۱۳ سایان کارت https://sayan.shaparak.ir
کدام شماره حساب های و درگاه های پرداخت آنلاین، مورد تایید تریبا است؟

درگاه پرداخت تریبا در آی دی پی

تایید اعتبار فقط با کلیک بر روی لوگوی زیر

 

درگاه پرداخت تریبا در زرین‌پال

تایید اعتبار فقط با کلیک بر روی لوگوی زیر

درگاه پرداخت تریبا در pay.ir

تایید اعتبار فقط با کلیک بر روی لوگوی زیر

شماره حساب های مورد تایید تریبا:

کارت به کارت فروشگاه اینترنتی تریبا

کارت بانک ملی

کارت بانک تجارت

 

شرایط خرید و راهنمای کاربر

آیا برای ثبت سفارش و کالا میبایست در وب سایت تریبا ثبت نام نمود؟

خیر، برای ثبت سفارش و خرید از تریبا نیاز به ثبت نام نیست. اما شما برای پیگیری هرچه راحت تر خرید ها و ارتباط از طریق سیستم هوشمند پشتیبانی تیکت میتوانید هم از طریق منوی بالا در تمامی صفحات و هم از طریق صفحه پرداخت اقدام به ثبت نام نمایید.

همچنین شما با ثبت نام در تریبا از تخفیفات دوره و هدایای تریبا بهره‌مند میشوید.

نحوه ثبت نام کاربر در تریبا چگونه است؟

شما از دو طریق میتوانید در سایت تریبا عضو شوید. این روش ها به شرج زیر است:

روش اول : از طریق منوی بالای صفحه با لمس شکلک آدمک در تلفن همراه و در کامپیوتر و لپ تاپ با کلیک روی ورود و عضویت وارد صفحه ورود و یا ثبت نام میشوید. در اینجا تنها کافیست شماره همراه خود را وارد نمایید تا کد تایید برایتان ارسال شود. پس از وارد نمودن کد تایید شما ثبت نام را تکمیل نمودید. برای ورود مجدد به حساب کاربری فقط کافیست شماره همراه خود را وارد نمایید.

 

شکلک آدمک در نوار بالای تمام صفحات سایت تریبا جهت ورود و عضویت قرار داده شده.

اگر قبلا در سایت ثبت نام نموده اید، در کادر شماره 1، با وارد نمودن شماره همراه خود و کد یک بار مصرف که برایتان پیامک میشود، به حساب کاربری خود ورود میکنید. 

اگر قصد عضویت در تریبا را دارید با وارد کردن شماره همراه خود در کادر شماره 2 و دریافت کد یک بار مصرف در تریبا عضو میشوید.

لازم به ذکر است که اعداد را با کیبورد انگلیسی و بدون 0 وارد نمایید.

روش دوم : شما در این روش در صفحه تکمیل سفارش میتوانید با تیک زدن « میخواهم حساب کاربری ایجاد کنم » ، شماره همراه خود را وارد نمایید و در سایت ثبت نام کنید. همچنین اگر از قبل عضو سایت بوده اید میتوانید با استفاده از ورود به حساب کاربری در بالای فرم مشخصات پرداخت وارد حساب کاربری خود شوید و ادامه روند خرید را پیش بگیرید.

خرید در تریبا چگونه انجام میشود؟

برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه “تسویه حساب” را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. پس از ورود به “جزئیات پرداخت” ، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما از طریق پیامک اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

روش‌ پرداخت در تریبا

برای خرید از تریبا، پرداخت تنها به صورت اینترنتی و یا با هماهنگی از طریق کارت به کارت امکان پذیر است.

امکان پرداخت اینترنتی ندارم!!!

اگر به هر دلیلی امکان پرداخت اینترنتی را ندارید، می توانید هزینه بسته را کارت به کارت نمایید، اما توجه کنید سبد خرید شما تنها برای مدت کوتاهی رزرو می شود. بنابراین اگر می خواهید هزینه را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید لازم است سبد خرید خود را تا مرحله پرداخت پیش ببرید، سپس با پشتیبانی تریبا تماس بگیرید و با از طریق واتساپ پیام دهید، و سپس کارت به کارت را انجام دهید و شماره پیگیری را از طریق تلفن به “پشتیبانی تریبا” و یا واتساپ اعلام نمایید.

شماره کارت مورد تایید تریبا:

بانک تجارت – 5859831009467449 به نام محمد حسین پور شاکوئی

بانک ملی – 6037997262587620 به نام طوبی عزیزی چناری 

نحوه استفاده از کد تخفیف

شما میتوانید در سفحه سبد خرید کد تخفیف خود را اعمال کنید. در هر کجای از سایت تریبا اگر بر روی دکمه سب خرید در بالای صفحه کلیک کنید و وارد صفحه سبد خرید شوید در پایین قسمت “جمع کل سبد خرید” کادری وجود دارد که میتوانید کد تخفیف خود را از آن طریق در فاکتور خود اعمال کنید.

همچنین در صفحه “جزئیات پرداخت” اگر بر روی “کد تخفیف دارید؟” کلیک کنید کادری باز میشود که میتوانید تخفیف خود را اعمال نمایید و از مبلغ نهایی کسر کنید.

 

روش ارسال محصول و پیگیری

هنوز محصولم به دستم نرسیده؛ چه کنم؟

به‌محض‌ اینکه محصول سفارشی شما را آماده شود و از انبار مرکزی شرکت بیز به پست تحویل داده شود ، به شما کد رهگیری پستی می‌دهیم. با درج آن کد پستی در سامانه شرکت پست از وضعیت بسته پستی خبردار می‌شوید.

سفارشات از چه طریقی برای مشتریان ارسال میشود؟

سفارشات شما عزیزان پس از ثبت و پرداخت، به صورت خودکار به انبار داری ارسال شده و در اولین روز کاری بسته بندی شده و کد بسته بندی برایتان پیامک میشود. کد بسته بندی توسط شرکت بیز صادر شده به همین علت با حروف BIZPO شروع میشود.

پس از بسته بندی سفارشات تحویل شرکت پست گردیده و رهسپار آدرس ثبت شده شما خواهد شد.

پس از ثبت چگونه از وضعیت سفارش آگاه شویم؟

چه عضو تریبا باشید چه نباشید، هرگونه تغییری در وضعیت سفارش شما از طریق پیاک به شما اعلام میشود. 

همچنین اگر عضو سایت باشید میتوانید از قسمت سفارشات در صفحه حساب کاربری میتوانید آخرین وضعیت سفارش خود را ببینید. 

اگر عضو تریبا نیستید، کافیست در منوی سایت “پیگیری سفارش” را انتخاب کنید. تا وارد صفحه پیگیری شوید. در این صفحه کافیست نام و شماره تماس و شماره فاکتور خود را وارد نمایید تا پس از بررسی توسط سیستم آخرین وضعیت سفارشتان برای شماره همراه شما پیامک گردد.

محصولات از کجا ارسال میشود؟

تمامی سفارشات از طریق انبار مرکزی شرکت بیز (واقع در تهران – کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص – خیابان لطیف جباری- خیابان آذر دوم) برای آدرس ثبت شده شما ارسال میگردد.

چقدر طول میکشد تا محصول به دستمان برسد؟

با توجه به نوع کالا و میزان موجودی انبار و زمان ثبت سفارش، 3 الی 7 روز کاری تحویل بسته های پستی زمان میبرد. 

کد بسته بندی چه کاربردی دارد؟

پس از ثبت سفارش و پرداخت در مراحل بعدی پیامکی حاوی کد بسته بندی براینان ارسال میکردد این کد را نزد خود داشته باشید و هنگام دریافت بسته کد بسته بندی روی جعبه را نیز چک کنید.

کد مرسوله چیست؟

از دیگر پیامکی هایی که پس از ثبت سفارش دریافت خواهید نمود. پیامکی حاوی کد مرسوله است شما با استفاده از این کد میتوانید در وب سایت شرکت پست از موقعیت بسته خود در حین پست مطلع شوید.

 

گزارش مرجوع نمودن کالا و سفارش

چه زمانی میتوانیم محصولی را مرجوع کنیم؟

شما در شرایط زیر میتوانید سفارشات خود را مرجوع نمایید:

  • محصولات دریافتی با سفارش شما تفاوت داشته باشد.
  • محصولات آسیب دیده و یا دارای نقص باشد.
  • محصولات آرایشی و بهداشتی کد اصالت کالا یا پروانه بهداشت نداشته باشند.
  • محصولات تاریخ تولید به روز نداشته باشند.

به همین دلیل است که توصیه میکنیم در هنگام تحویل بسته از مامور پستی بسته بندی را باز نموده و موارد فوق را بررسی نمایید و در صورت وجود هرگونه مشکل بسته را تحویل نگرفته و مراتب آن را از طریق تیکت پشتیبانی یا واتساپ و یا در مواقع ضروری با شماره 09102186908 تماس حاصل نمایید.

چه کسی رضایتم را جلب می‌کند؟

اگر از محصول دریافتی ناراضی باشید، بعد از «ثبت تیکت » فوراً «پشتیبانی تریبا» خبردار می‌شوند و با شما تماس گرفته میشود. پشتیانی تریبا همیشه آماده پاسخگویی به شماست و برای هر مشکلی چاره‌ای دارد.

به چه کسی بگویم از محصول راضی نیستم؟

اگر از آنچه به دستتان رسیده ناراضی بودید، در حساب کاربری خود از قسمت تیکت پشتیبانی با درج تیکت جدید با عنوان «ثبت مشکل» کنید. پشتیبانی تریبادر کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس خواهد گرفت.

شرایط بازگشت 7 روزه کالا

در صورتی که کالا شرایط مرجوعی را داشته باشد ظرف مدت 7 روز از تاریخ تحویل میتوانید با هماهنگی پشتیبانی تریبا محصول را مرجوع کنید. دقت داشته باشید که هیچگونه اقدامی بدون هماهنگی تریبا مورد تایید نیست.

نحوه مرجوعی کالا

پس از هماهنگی با پشتیبانی تریبا، محصولات را میبایست در هنگام تحویل از زوایای مختلف عکس گرفته شود تا علت مرجوعی آن در عکس نمایان شود.

همچنین از جعبه بسته بندی، رسید برچسبی روی جعبه، فاکتور سفارش حاوی کد بسته بندی درون جعبه هم عکس بگیرید و در هنگام ارسال تمام مواردگفته شده عینا در بسته بندی وجود داشته باشدو خدشه دار نباشد.

 

پشتیبانی در تریبا

پشتیبانی و مشاوره محصولات هم دارید؟

در صفحه هر محصول، قسمتی با عنوان توضیحات محصول وجود دارد که تمامی موارد درباره محصول توضیح داده شده، در قسمت اطلاعات بیشتر شما میتوانید به صورت تکمیلی در مورد محصول مورد نظزتان اطلاعاتی بخوانید. در قسمت نظرات هم شما میتوانید نظر خود و سوال خود را در باره محصول بیان کنید.

اما با همه این موارد بخشی در صفحه هر محصول قرار داده شده که شما بتوانید به صورت آنلاین از طریق واتساپ سوال و مشاوره خود را در مورد محصول مطرح کنید.

پشتیانی 24 ساعته واتساپ

شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید به واتساپ ما پیام دهید. و سوالتان را در مورد محصول بیان کنیم. پیام شمابه محض رویت پاسخ داده خواهد شد.

پشتیبانی حرفه ای هوش مصنوعی از طریق تیکت

در صورتی که شما عضو سایت شده باشید با مراجعه به صفحه حساب کاربری خود و بخش تیکت پشتیبانی میتوانید با ایجاد تیکت در دپارتمان مربوطه مشکل و یا گزارش خود را مطرح کنید تا در سریعترین زمان ممکن به تیکت شما پاسخ داده شود.

 

ضمانت کالا در تریبا

ضمانت تاریخ انقضا چیست؟

فروشگاه اینترنتی تریبا نمایندگی رسمی فروش محصولات شرکت بازاریابان ایرانیان زمین یا همان بیز است و تمامی محصولات بدون واسطه مستقیم از تولید کننده ها کارخانجات طرف قرارداد و انبار مرکزی شرکت بیز ارسال میشود. به این ترتیب اصالت کالا قیمت نمایندگی و تاریخ انقضای درست مسعود با اطمینان توسط تیبا تضمین می شود.

ضمانت 7 روزه بازگشت وجه

پس از دریافت بسته سفارش خود در صورتی که ایراد و مشکلی در محصولات وجود داشته باشد شما می توانید ظرف ۷ روز از طریق های مختلف از جمله واتساپ تیکت پشتیبانی و شماره تماس مورد را برای پیگیری گزارش نمایید و در صورت تایید گزارش شما مبلغ خرید بازگشت داده خواهد شد.

چگونه ضمانت تطابق کالا دریافتی با کالای فروشگاه انجام میشود؟

برای هر یک از کالاها در سایت اطلاعاتی از قبیل نام عکس و ویژگی ها عنوان شده است ما تضمین می‌کنیم که کالایی که به دست شما می رسد از همه نظر دقیقاً همان کالایی است که در سایت مشاهده انتخاب کردید. این یعنی تضمین تطابق کالا با سایت. اگر غیر از این باشد کالا از راه پس گرفته می‌شود و همه هزینه ها اعم از هزینه کالا هزینه ارسال و هزینه بازپس فرستادن آن به شما برگردانده می شود.

آیا برای استفاده از خدمات ضمانت برگشت وجه، باید مبلغ اضافه ای پرداخت کنم؟

خیر، برای برخورداری از خدمات این ضمانت هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود و تمامی خریدهای انجام شده در تریبا، به صورت رایگان مشمول این خدمات هستند.

ضمانت اصالت کالا چگونه است؟

این روزها یکی از مواردی که بسیار مورد توجه است اصل بودن کالا میباشد. تریبا به شما این اطمینان را میدهد که تمامی کالاهای موجود در فروشگاه با ضمانت اصالت و کد UID معتبر وزارت بهداشت و یا شماره پروانه بهداشتی و نشان استاندارد عرضه میشود. در غیر این صورت عین مبلغ سفارش شما بازگشت داده خواهد شد.

 

پرداخت امن

شرایط پرداخت امن چیست؟

تمامی پرداخت های شما در تریبا زیر نظر اداره امور مالیاتی و سازمان نماد اعتماد الکترونیک انجام میشود. لذا تریبا تمام موارد امنیتی را درباره حفظ اطلاعات پرداخت شما عزیزان تمام و کمال رعایت نموده . از این حیث جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

نحوه پرداخت چگونه است؟

برای خرید از تریبا ، پرداخت تنها به صورت اینترنتی از طریق درگاه های معتبر آیدی پی ، زرین پال و pay.ir امکان پذیر است.

چه پرداخت های مورد تایید اداره کل اصناف و سازمان کسب و کار های مجازی میباشد؟

پرداخت هایی مورد تایید است که از طریق سایت شاپرک انجام شود. در لیست زیر برخی از آدرس های معتبر سایت شاپرک جهت پرداخت را مشاهده میکنید، توجه داشته باشید درگاه های پرداختی معتبر است که در صفجه پرداخت آدرس مرورگر شما مطابق با الگو های زیر باشد:

ردیف      

نام شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت    

درگاه شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت     
۱ آسان پرداخت پرشین https://asan.shaparak.ir
۲ به پرداخت ملت https://bpm.shaparak.ir
۳ تجارت الکترونیک پارسیان https://pec.shaparak.ir
۴ تجارت الکترونیک پارسیان https://pecco.shaparak.ir
۵ پرداخت الکترونیک سامان https://sep.shaparak.ir
۶ پرداخت الکترونیک پاسارگاد https://pep.shaparak.ir
۷ پرداخت نوین آرین https://pna.shaparak.ir
۸ پرداخت الکترونیک سداد https://sadad.shaparak.ir
۹ کارت اعتباری ایران کیش https://ikc.shaparak.ir
۱۰ فن آوا کارت https://fanava.shaparak.ir
۱۱ مبنا کارت آریا https://mabna.shaparak.ir
۱۲ الکترونیک کارت دماوند https://ecd.shaparak.ir
۱۳ سایان کارت https://sayan.shaparak.ir
کدام شماره حساب های و درگاه های پرداخت آنلاین، مورد تایید تریبا است؟

درگاه پرداخت تریبا در آی دی پی

تایید اعتبار فقط با کلیک بر روی لوگوی زیر

 

درگاه پرداخت تریبا در زرین‌پال

تایید اعتبار فقط با کلیک بر روی لوگوی زیر

درگاه پرداخت تریبا در pay.ir

تایید اعتبار فقط با کلیک بر روی لوگوی زیر

شماره حساب های مورد تایید تریبا:

کارت به کارت فروشگاه اینترنتی تریبا

کارت بانک ملی

کارت بانک تجارت

 

شرایط خرید و راهنمای کاربر

آیا برای ثبت سفارش و کالا میبایست در وب سایت تریبا ثبت نام نمود؟

خیر، برای ثبت سفارش و خرید از تریبا نیاز به ثبت نام نیست. اما شما برای پیگیری هرچه راحت تر خرید ها و ارتباط از طریق سیستم هوشمند پشتیبانی تیکت میتوانید هم از طریق منوی بالا در تمامی صفحات و هم از طریق صفحه پرداخت اقدام به ثبت نام نمایید.

همچنین شما با ثبت نام در تریبا از تخفیفات دوره و هدایای تریبا بهره‌مند میشوید.

نحوه ثبت نام کاربر در تریبا چگونه است؟

شما از دو طریق میتوانید در سایت تریبا عضو شوید. این روش ها به شرج زیر است:

روش اول : از طریق منوی بالای صفحه با لمس شکلک آدمک در تلفن همراه و در کامپیوتر و لپ تاپ با کلیک روی ورود و عضویت وارد صفحه ورود و یا ثبت نام میشوید. در اینجا تنها کافیست شماره همراه خود را وارد نمایید تا کد تایید برایتان ارسال شود. پس از وارد نمودن کد تایید شما ثبت نام را تکمیل نمودید. برای ورود مجدد به حساب کاربری فقط کافیست شماره همراه خود را وارد نمایید.

 

شکلک آدمک در نوار بالای تمام صفحات سایت تریبا جهت ورود و عضویت قرار داده شده.

اگر قبلا در سایت ثبت نام نموده اید، در کادر شماره 1، با وارد نمودن شماره همراه خود و کد یک بار مصرف که برایتان پیامک میشود، به حساب کاربری خود ورود میکنید. 

اگر قصد عضویت در تریبا را دارید با وارد کردن شماره همراه خود در کادر شماره 2 و دریافت کد یک بار مصرف در تریبا عضو میشوید.

لازم به ذکر است که اعداد را با کیبورد انگلیسی و بدون 0 وارد نمایید.

روش دوم : شما در این روش در صفحه تکمیل سفارش میتوانید با تیک زدن « میخواهم حساب کاربری ایجاد کنم » ، شماره همراه خود را وارد نمایید و در سایت ثبت نام کنید. همچنین اگر از قبل عضو سایت بوده اید میتوانید با استفاده از ورود به حساب کاربری در بالای فرم مشخصات پرداخت وارد حساب کاربری خود شوید و ادامه روند خرید را پیش بگیرید.

خرید در تریبا چگونه انجام میشود؟

برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه “تسویه حساب” را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. پس از ورود به “جزئیات پرداخت” ، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما از طریق پیامک اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

روش‌ پرداخت در تریبا

برای خرید از تریبا، پرداخت تنها به صورت اینترنتی و یا با هماهنگی از طریق کارت به کارت امکان پذیر است.

امکان پرداخت اینترنتی ندارم!!!

اگر به هر دلیلی امکان پرداخت اینترنتی را ندارید، می توانید هزینه بسته را کارت به کارت نمایید، اما توجه کنید سبد خرید شما تنها برای مدت کوتاهی رزرو می شود. بنابراین اگر می خواهید هزینه را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید لازم است سبد خرید خود را تا مرحله پرداخت پیش ببرید، سپس با پشتیبانی تریبا تماس بگیرید و با از طریق واتساپ پیام دهید، و سپس کارت به کارت را انجام دهید و شماره پیگیری را از طریق تلفن به “پشتیبانی تریبا” و یا واتساپ اعلام نمایید.

شماره کارت مورد تایید تریبا:

بانک تجارت – 5859831009467449 به نام محمد حسین پور شاکوئی

بانک ملی – 6037997262587620 به نام طوبی عزیزی چناری 

نحوه استفاده از کد تخفیف

شما میتوانید در سفحه سبد خرید کد تخفیف خود را اعمال کنید. در هر کجای از سایت تریبا اگر بر روی دکمه سب خرید در بالای صفحه کلیک کنید و وارد صفحه سبد خرید شوید در پایین قسمت “جمع کل سبد خرید” کادری وجود دارد که میتوانید کد تخفیف خود را از آن طریق در فاکتور خود اعمال کنید.

همچنین در صفحه “جزئیات پرداخت” اگر بر روی “کد تخفیف دارید؟” کلیک کنید کادری باز میشود که میتوانید تخفیف خود را اعمال نمایید و از مبلغ نهایی کسر کنید.

 

روش ارسال محصول و پیگیری

هنوز محصولم به دستم نرسیده؛ چه کنم؟

به‌محض‌ اینکه محصول سفارشی شما را آماده شود و از انبار مرکزی شرکت بیز به پست تحویل داده شود ، به شما کد رهگیری پستی می‌دهیم. با درج آن کد پستی در سامانه شرکت پست از وضعیت بسته پستی خبردار می‌شوید.

سفارشات از چه طریقی برای مشتریان ارسال میشود؟

سفارشات شما عزیزان پس از ثبت و پرداخت، به صورت خودکار به انبار داری ارسال شده و در اولین روز کاری بسته بندی شده و کد بسته بندی برایتان پیامک میشود. کد بسته بندی توسط شرکت بیز صادر شده به همین علت با حروف BIZPO شروع میشود.

پس از بسته بندی سفارشات تحویل شرکت پست گردیده و رهسپار آدرس ثبت شده شما خواهد شد.

پس از ثبت چگونه از وضعیت سفارش آگاه شویم؟

چه عضو تریبا باشید چه نباشید، هرگونه تغییری در وضعیت سفارش شما از طریق پیاک به شما اعلام میشود. 

همچنین اگر عضو سایت باشید میتوانید از قسمت سفارشات در صفحه حساب کاربری میتوانید آخرین وضعیت سفارش خود را ببینید. 

اگر عضو تریبا نیستید، کافیست در منوی سایت “پیگیری سفارش” را انتخاب کنید. تا وارد صفحه پیگیری شوید. در این صفحه کافیست نام و شماره تماس و شماره فاکتور خود را وارد نمایید تا پس از بررسی توسط سیستم آخرین وضعیت سفارشتان برای شماره همراه شما پیامک گردد.

محصولات از کجا ارسال میشود؟

تمامی سفارشات از طریق انبار مرکزی شرکت بیز (واقع در تهران – کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص – خیابان لطیف جباری- خیابان آذر دوم) برای آدرس ثبت شده شما ارسال میگردد.

چقدر طول میکشد تا محصول به دستمان برسد؟

با توجه به نوع کالا و میزان موجودی انبار و زمان ثبت سفارش، 3 الی 7 روز کاری تحویل بسته های پستی زمان میبرد. 

کد بسته بندی چه کاربردی دارد؟

پس از ثبت سفارش و پرداخت در مراحل بعدی پیامکی حاوی کد بسته بندی براینان ارسال میکردد این کد را نزد خود داشته باشید و هنگام دریافت بسته کد بسته بندی روی جعبه را نیز چک کنید.

کد مرسوله چیست؟

از دیگر پیامکی هایی که پس از ثبت سفارش دریافت خواهید نمود. پیامکی حاوی کد مرسوله است شما با استفاده از این کد میتوانید در وب سایت شرکت پست از موقعیت بسته خود در حین پست مطلع شوید.

 

گزارش مرجوع نمودن کالا و سفارش

چه زمانی میتوانیم محصولی را مرجوع کنیم؟

شما در شرایط زیر میتوانید سفارشات خود را مرجوع نمایید:

  • محصولات دریافتی با سفارش شما تفاوت داشته باشد.
  • محصولات آسیب دیده و یا دارای نقص باشد.
  • محصولات آرایشی و بهداشتی کد اصالت کالا یا پروانه بهداشت نداشته باشند.
  • محصولات تاریخ تولید به روز نداشته باشند.

به همین دلیل است که توصیه میکنیم در هنگام تحویل بسته از مامور پستی بسته بندی را باز نموده و موارد فوق را بررسی نمایید و در صورت وجود هرگونه مشکل بسته را تحویل نگرفته و مراتب آن را از طریق تیکت پشتیبانی یا واتساپ و یا در مواقع ضروری با شماره 09102186908 تماس حاصل نمایید.

چه کسی رضایتم را جلب می‌کند؟

اگر از محصول دریافتی ناراضی باشید، بعد از «ثبت تیکت » فوراً «پشتیبانی تریبا» خبردار می‌شوند و با شما تماس گرفته میشود. پشتیانی تریبا همیشه آماده پاسخگویی به شماست و برای هر مشکلی چاره‌ای دارد.

به چه کسی بگویم از محصول راضی نیستم؟

اگر از آنچه به دستتان رسیده ناراضی بودید، در حساب کاربری خود از قسمت تیکت پشتیبانی با درج تیکت جدید با عنوان «ثبت مشکل» کنید. پشتیبانی تریبادر کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس خواهد گرفت.

شرایط بازگشت 7 روزه کالا

در صورتی که کالا شرایط مرجوعی را داشته باشد ظرف مدت 7 روز از تاریخ تحویل میتوانید با هماهنگی پشتیبانی تریبا محصول را مرجوع کنید. دقت داشته باشید که هیچگونه اقدامی بدون هماهنگی تریبا مورد تایید نیست.

نحوه مرجوعی کالا

پس از هماهنگی با پشتیبانی تریبا، محصولات را میبایست در هنگام تحویل از زوایای مختلف عکس گرفته شود تا علت مرجوعی آن در عکس نمایان شود.

همچنین از جعبه بسته بندی، رسید برچسبی روی جعبه، فاکتور سفارش حاوی کد بسته بندی درون جعبه هم عکس بگیرید و در هنگام ارسال تمام مواردگفته شده عینا در بسته بندی وجود داشته باشدو خدشه دار نباشد.

 

پشتیبانی در تریبا

پشتیبانی و مشاوره محصولات هم دارید؟

در صفحه هر محصول، قسمتی با عنوان توضیحات محصول وجود دارد که تمامی موارد درباره محصول توضیح داده شده، در قسمت اطلاعات بیشتر شما میتوانید به صورت تکمیلی در مورد محصول مورد نظزتان اطلاعاتی بخوانید. در قسمت نظرات هم شما میتوانید نظر خود و سوال خود را در باره محصول بیان کنید.

اما با همه این موارد بخشی در صفحه هر محصول قرار داده شده که شما بتوانید به صورت آنلاین از طریق واتساپ سوال و مشاوره خود را در مورد محصول مطرح کنید.

پشتیانی 24 ساعته واتساپ

شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید به واتساپ ما پیام دهید. و سوالتان را در مورد محصول بیان کنیم. پیام شمابه محض رویت پاسخ داده خواهد شد.

پشتیبانی حرفه ای هوش مصنوعی از طریق تیکت

در صورتی که شما عضو سایت شده باشید با مراجعه به صفحه حساب کاربری خود و بخش تیکت پشتیبانی میتوانید با ایجاد تیکت در دپارتمان مربوطه مشکل و یا گزارش خود را مطرح کنید تا در سریعترین زمان ممکن به تیکت شما پاسخ داده شود.