پاسخ به این سوال که آیا گانودرما زودانزالی درمان می‌کند؟

ما در اینجا تاثیرات قارچ گانودرما را برای مشکلات جنسی آقایان از جمله زود انزالی و اختلال نعوظ و همچنین افزایش قوای جنسی مورد بررسی قرار دادیم پس تا انتها همراه ما باشید.

ما در مقاله گانودرما چیست؟ به خواص و فواید و همچنین منع مصرف اشاره کردیم. حال نوبت به بررسی گانودرما برای درمان مشکلات جنسی میپردازیم.

گانودرما و مشکلات جنسی

قارچ گانودرما همواره برای بهبود زود انزالی و اختلال نعوظ، افزایش میل جنسی مورد توجه قرار گرفته شده است. در واقع عناصر نادر و کمیابی که در قارچ گانودرما وجود دارد، موجب افزایش حس اعتماد به نفس می شود. از جمله این عناصر نوکلئوتیدها، استرول ها، پلی ساکاریدها، تری پینوئیدها، پروتئین ها، استروئیدها و پیتیدها از ترکیبات فعال و مهم زیستی در قارچ گانودرما می باشد. وجود این ترکیبات فعال در این قارچ بهبود و درمان بیماری‌های مختلف و پیشگیری از آنها را موجب می گردد، که ما در مقاله گانودرما و درمان ۳۰ بیماری به آنها اشاره نموده‌ایم.

اما نمیتوان گفت که قهوه قارچ گانودرما درمانگر مشکلات جنسی مانند زود انزالی و اختلال نعوظ است.

بسیاری از مردان به اختلال های جنسی دچار هستند. این اختلال‌ها اگرچه به عنوان ناتوانی جنسی نامگذاری نمی شود، اما می‌تواند زمینه‌ساز ناتوانی جنسی شود. بنابراین کوچکترین اختلال جنسی را باید جدی گرفت و نباید از آن عبور کرد.

ناتوانی های جنسی در مردان علت های مختلفی دارد که ما در مقاله مشکلات جنسی آقایان آنها را بررسی نمودیم. از جمله این ناتوانی‌ها، زود انزالی، اختلال نعوظ، بی میلی و کاهش میل جنسی از شایع‌ترین این ناتوانی ها در مردان است.

قهوه گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما بیش از 2000 سال قدمت دارد. این قارچ به همراه قهوه مصرف می‌شود.که علاوه بر قهوه گانودرما به عنوان قهوه قارچ lingzhi یا reishi نیز شناخته می‌شود،دارای خواص درمانی بی‌شماریست، از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به داشتن خواب بهتر ، افزایش انرژی و حمایت از کبد، بهبود اختلالات جنسی و تنظیم هورمون تستسترون اشاره کرد. این مزایای سلامتی هم به خاطر قارچ گانودرما استفاده شده در این قهوه بوده که یکی از اصلی ترین ترکیبات قهوه‌ی گانودرما می‌باشد.

این نوع قهوه که به لاتین با نام ganoderma coffee شناخته می‌شود. در مقایسه با قهوه‌ی معمولی دارای مقدار کافئین کمتری بوده و دارای مواد مغذی بیشتری است.

این نوشیدنی سالم با عصاره قارچ قرمز و دانه‌ی قهوه بو داده تهیه می‌شود. Ganoderma lucidum ، ماده اصلی این نوشیدنی سالم و پر خاصیت است. این گیاه در زیر و اطراف درختان رشد می‌کند و قلیایی ترین ماده غذایی روی زمین محسوب می‌شود.

قهوه گانودرما چگونه عمل میکند؟

قارچ گانودرما به تنهای نمی‌تواند به طور کامل مشکلات جنسی را برطرف نماید، بلکه با استفاده از آن تنها استرس از افراد دور شده و سموم بدن که منشا انواع مشکلات و بیماری‌هاست در بدن دفع شده و از این جهت میتواند به روند درمان اختلالات جنسی کمک کند.

انواع قهوه قارچ گانودرما

کافه سوپریم با قارچ گانودرما

موارد استفاده:

  • بیماری های پوستی مانند پیسی و اگزما
  • رفع خستگی و تجدید قوا
  • چربی سوز و کاهنده وزن
  • ایجاد حس آرامش
مشاهده محصول

کافه موکا با قارچ گانودرما

موارد استفاده:

  • ایجاد حس آرامش
  • هوشیاری ذهنی و تمرکز
  • تنظیم قند خون
  • تسکین سردرد
  • رفع مشکلات پوستی
مشاهده محصول

کافه لاته با قارچ گانودرما

موارد استفاده:

  • از بین بردن رفلاکس معده
  • بهبود ورم معده
  • افزایش شیر مادران (قبل از دوران حاملگی)
  •  کمک به هضم و جذب غذا
مشاهده محصول

بررسی کوتاهی از مشکلات جنسی آقایان

مشکلات جنسی در آقایان متعدد دیده شده استو طبق آخرین تحقیقات، به طور میانگین 75% از آقایان تجربه چنین مشکلاتی را در طول زندگی خود داشته اند.این مشکلات شامل موارد زیر است که به اختصار توضیح داده شده است.

زود انزالی

شایع‌ترین مشکل جنسی آقایان PE یا همان انزال زودرس می‌باشد. زمان انزال زودرس معمولا انزال زیر سه دقیقه را میگویند، اما این زمان یک عدد نسبی و میانگین است و در افراد مخلف می‌تواند متفاوت باشد.

اختلال نعوظ

نعوظ هنگامی رخ میدهد که میزان خونراسنی به بافت آلت تناسلی در اثر محرک‌ها افزایش یابد. دلایل متعددی میتواند موجب این تداخل در خونراسنی شود. به این مشکل اختلال نعوظ گفته می‌شود.

کوتاهی آلت تناسلی

در بعضی افراد به طور ژنتیکی این گونه است، اما برخی دیگر به دلایل مختلف دچار کوتاهی آلت میشوند، یکی از مهمترین علل اختلال در نعوظ می‌باشد.

ضعف در قوای جنسی

در صورتی که فرد دچار زودانزالی، اختلال نعوظ، سرد مزاجی و تمایل به داشتن رابطه جنسی نداشته باشد، در اصطلاح ضعف در قوای جنسی دارد. همچنین نبود قوای کافی برای انجام رابطه جنسی نیز میتواند ریشه در این معضل داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
مشاوره تلفنی پوست صورت و بدن
مشاور تلفنی چاقی و لیفت صورت
مشاور تلفنی مو و ریش
پشتیبانی سفارشات پیامک
پشتیبانی سفارشات واتساپ
پیگیری سفارشات آنلاین