نماینده نانو سان آلمان

گروه بازرگانی علم و صنعت نانوسان

نماینده انحصاری کمپانی Global Prefer آلمان در خاورمیانه و آسیای مرکزی

به شماره ثبت  841  

نمایندگی رسمی نانوسان آلمان در ایران 

در جهانی که هر روزه شاهد تغيير و تحولات شگرف در زمينه هاي مختلف هستيم، محيط نیز با تغييرات بسياری مواجه است و رقابت شديدی در تمامی عرصه ها بوجود آمده است. امروزه همه گروه های کاری و علمی اذعان دارند برای اينکه سازمان‌ها بتوانند در دنيای تجاری و رقابتی، حضوری مستمر و پايدار داشته باشند،بايستی حول محور علم و دانش فعاليت کنند. از اين رو، گروه بازرگانی علم و صنعت نانوسان نماینده انحصاری کمپانی  GLOBAL PREFER در ایران و منطقه مفتخر است جزء پنج نماینده اصلی این کمپانی در کنار ایلات متحده آمریکا ، انگلستان ، ایتالیا ، و هلند در مسیر تحقیق و توسعه تکنولوژی نانو در زمینه های علمی و تجاری گام های اساسی بر دارد.

هشدار مستقیم شرکت علم و صنعت نانوسان

به اطلاع هموطنان عزیز میرسانیم. شرکت علم و صنعت نانوسان، هیچگونه نمایندگی به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار نمی‌نماید. تنها نماینده فروش محصولات این شرکت در کل کشور شرکت بازاریابان ایرانیان زمین بیز می باشد. لذا هرگونه اقدام به واگذاری نمایندگی از طرف اشخاص به اسم این شرکت مصداق کلاهبرداری و جعل می باشد. لازم به ذکر است به دلیل چند گزارش از این موضوع دایره حقوقی شرکت نانوسان اقدام به طرح شکایت کیفری در این خصوص نموده است و از شما عزیزان نیز خواهشمندیم در صورت مواجهه با موارد مشابه، مراتب را به این شرکت اعلام فرمایید.

چگونه از سایت بیز به صورت مستقیم محصولات نانوسان را بخریم ؟

همانطور که میدانید خرید از وب‌سایت و اپلیکیشن دکتر بیز برای عموم افراد امکان پذیر نمی‌باشد. تیم تریبا این امکان را برای شما فراهم نموده محصولات دکتر بیز را به صورت کاملا مستقیم به قیمت عمده خریداری کنید. جهت سفارش محصولات نانو می‌توانید از لیست محصولات زیر اقدام به ثبت سفارش نمایید و یا می‌توانید جهت مشاوره با کارشناس مربوطه از طریق کارت شناسایی زیر اطلاعات بیشتر نسبت به محصولات نانوسان کسب نمایید.

طوبی عزیزی
کارشناس فروش نانوسان

کارشناس فروش رسمی وب‌سایت دکتر بیز

[njwa_button id=”948″]

لیست محصولات نانوسان

دسته بندی: نانو برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
مشاوره تلفنی پوست صورت و بدن
مشاور تلفنی چاقی و لیفت صورت
مشاور تلفنی مو و ریش
پشتیبانی سفارشات پیامک
پشتیبانی سفارشات واتساپ
پیگیری سفارشات آنلاین