پاسخ به این سوال که آیا سیر سیاه زود انزالی را درمان میکند ؟

ما در ادامه به بررسی فوائید سیر سیاه بر مشکلات جنسی آقاین اعم از زود انزالی، اختلال نعوظ، قوای جنسی و … می‌پردازیم. پس تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

ما در مقاله سیر سیاه چیست؟ به خواص این ماده و اینکه چگونه تهیه میشود اشاره کردیم. حال نوبت به بررسی سیر سیاه برای درمان مشکلات جنسی میپردازیم.

سیر سیاه و درمان مشکلات جنسی

با توجه به علل مشکلات جنسی آقایان که قبلا به آن اشاره شده است، سیر سیاه می‌تواند به روند درمان افرادی که دچار اینگونه مشکلات هستند کمک کند، اما درمانگر قطعی این مشکلات نیست.

از آنجایی که یکی از عوامل مهم در بروز مشکلات جنسی، مسئله روحی و روانی می‌باشد. این مکمل غذایی با ایجاد حس آرامش و کاهش استرس و درمان بیخوابی می‌تواند در افرادی که به این علت دچار مشکل شده‌اند تاثیر گذار باشد.

جهت خرید مستقیم از کارخانه کلیک کنید

4%-
اصل بیز
254,400تومان

سیر سیاه چگونه عمل میکند؟

سیر سیاه با خاصیت آلیسین موجب آزاد سازی آنتی اکسیدان در بدن می‌شود که تاثیرات بسیار مفیدی در بدن را ایجاد میکند. همچنین به درمان مشکلات جنسی میتواند کمک کند و مصرف آن موجب بهبود عملکرد بدن و سم زدایی خواهد شد، اما به تنهایی نمیتواند سبب رفع مشکلات جنسی آقایان شود.

مشکلات جنسی آقایان

مشکلات جنسی در آقایان متعدد دیده شده استو طبق آخرین تحقیقات، به طور میانگین 75% از آقایان تجربه چنین مشکلاتی را در طول زندگی خود داشته اند.این مشکلات شامل موارد زیر است که به اختصار توضیح داده شده است.

زود انزالی

شایع‌ترین مشکل جنسی آقایان PE یا همان انزال زودرس می‌باشد. زمان انزال زودرس معمولا انزال زیر سه دقیقه را میگویند، اما این زمان یک عدد نسبی و میانگین است و در افراد مخلف می‌تواند متفاوت باشد.

اختلال نعوظ

نعوظ هنگامی رخ میدهد که میزان خونراسنی به بافت آلت تناسلی در اثر محرک‌ها افزایش یابد. دلایل متعددی میتواند موجب این تداخل در خونراسنی شود. به این مشکل اختلال نعوظ گفته می‌شود.

کوتاهی آلت تناسلی

در بعضی افراد به طور ژنتیکی این گونه است، اما برخی دیگر به دلایل مختلف دچار کوتاهی آلت میشوند، یکی از مهمترین علل اختلال در نعوظ می‌باشد.

ضعف در قوای جنسی

در صورتی که فرد دچار زودانزالی، اختلال نعوظ، سرد مزاجی و تمایل به داشتن رابطه جنسی نداشته باشد، در اصطلاح ضعف در قوای جنسی دارد. همچنین نبود قوای کافی برای انجام رابطه جنسی نیز میتواند ریشه در این معضل داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
مشاوره تلفنی پوست صورت و بدن
مشاور تلفنی چاقی و لیفت صورت
مشاور تلفنی مو و ریش
پشتیبانی سفارشات پیامک
پشتیبانی سفارشات واتساپ
پیگیری سفارشات آنلاین