زود انزالی چیست؟

انـزال زودرس یا همان زود انزالی یکی از متداول ترین نـارسایی های جنسی در مردان می باشد و ممکن است برای هر مردی در بعضی مراحل زندگی رخ دهد. اگر انزال در فرد زودتر از سه دقیقه از دخول در واژن اتفاق بیوفتد و توانایی به تاخیر انداختن انزال را نداشته باشد، آن فرد دچار زود انزالی است. این امر موجب تاثیرات منفی روحی در فرد شده و با بروز یاس و نا امیدی و باعث امتناع از انجام رابطه زناشویی در فرد می‌شود.

علت به وجود آمدن زود انزالی

طبق آخرین تحقیقات محققان، انزال زودرس دلیل خاص و مشخصی ندارد. اما تجربه نشان داده که چندین عوامل میتواند در به وجود آمدن این مشکل تاثیر گذار باشد. موارد زیر به این علت ها اشاره میکند:

  • افرادی که از نظر فیزیولوژیک مستعد به اوج رسیدن سریع به خاطر کوتاه بودن زمان نهفتگی عصبی هستند.
  • استرس و اضطراب تعجیل کننده است.
  • شخص به انزال زودرس و سریع شرطی شده باشد.
  • حل نشدن و باقی ماندن تعارضات خودشیفتگی کودکی که شخص را از ایجاد رابطه جنسی، ارضاء شریک جنسی و تشریک مساعی در رابطه عشق ورزی ناتوان می سازد.
  • تشدید یافتن اهمیت آلت تناسلی مردانه به حدی که یک مرد به خاطر اشتغال فکری در مورد اهمیت، کوچکی، بزرگی، کارآیی، قدرت و توان … آلت تناسلی خود قادر به رابطه و کارکرد سالم و لازم جنسی نمی باشد.

اثرات منفی زود انزالی در افراد چگونه است ؟

در افرادی که با مشکل زود انزالی رو به رو هستند اثرات منفی این مشکل هم میتواند روحی باشد و هم میتواند جسمی به فرد ضرر برساند. در تاثیرات منفی روحی معمولا افراد دچار استرس و اضطراب شده و اعتماد به نفس آنها پایین است و نگران عدم بچه دار شدن خود است.

در این افراد رفته رفته استرس و اضطراب آها افزایش پیدا خواهد کرد. و از لحاظ جسمی فردی که دچار استرس باشد در برابر بیماری ها و مشکلات جسمی بسیار ضعیفتر از سایرین است. عدم نعوظ کامل یکی دیگر از عوامل زود انزالی می‌باشد.

علل زود انزالی

راه درمان زود انزالی و مشکلات جنسی آقایان چگونه است؟

با توجه به این که مشکلات جنسی آقایان عوامل متعددی از جمله استرس و اضطراب، کمبود قوای جنسی، عدم خونرسانی به آلت تناسلی، ضعف در اسپرم سازی، ژنتیک و… دارد؛ ما با استفاده از محصولاتی کاملا ارگانیک و گیاهی سعی در برطرف نمودن این مشکلات و کمبود های بدن داریم.

محصولات استفاده شده در این پکیج مورد تایید وزارت غذا و دارو میباشد و علامت سیب سلامت بر روی جلد آن‌ها قابل رویت است.

روند درمانی چطور شروع می‌شود؟

شما با شروع دوره درمانی با توجه به خاصیت های محصولات گیاهی، ابتدا وضعیت خون رسانی بدنتان به آلت تناسلی روند بهبودی خواهد یافت. سپس با کاهش استرس و اضطراب این رویه تسریع شده و در کنار آن قوای جنسیتان تقویت میشود. اسپرم سازی بیشتر و افزایش حجم به علت نعوظ کامل از دیگر تاثیرات این پکیج می‌باشد. این روند تا آخرین روز دوره ادامه خواهد یافت تا مشکل شما به طور دائمی برطرف شود.

+ درمان زود انزالی (۱۰ تا ۲۰ دقیه)
+ افزایش قوای جنسی
+ درمان تداخل در نعوظ
+ افزایش حجم ۳ تا ۵ سانت
+ انرژی زا
+ اسپرم ساز
+ تقویت ایمنی بدن
+ کاهش استرس
+ آرامش اعصاب

معرفی محصولات درمان مشکلات جنسی آقایان

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر...

رضایت از پکیج درمان مشکلات جنسی 

درمان زود انزالی
درمان زود انزالی
درمان زود انزالی
درمان زود انزالی